Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Petra Langens

Prachtige stof van de badjas,pasvorm niet naar verwachting.

'm. van Wissen

Super snelle levering, top kwaliteit

hilda-lucie nimberg

Mooie spullen en snelle levering

W. J.

'Voor 21 besteld volgende dag in huis' was niet het geval. Ik had een link gekregen naar de track and trace en deze gaf aan dat het pakket nog niet ontvangen was bij post nl voor een dag. Hierdoor... 'Voor 21 besteld volgende dag in huis' was niet het geval. Ik had een link gekregen naar de track and trace en deze gaf aan dat het pakket nog niet ontvangen was bij post nl voor een dag. Hierdoor was de levering later dan aangegeven. Voor mij geen probleem, maar stel dat je je product wel echt de volgende dag nodig hebt.. verder heel erg blij en tevreden over het product. Ik beveel essenza zeker aan.

Claire

Snelle bezorging.
Niet helemaal tevreden met het artikel alleen.

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend om te lezen dat de kwaliteit niet helemaal naar wens is. Zou je ons hierover willen informeren met foto's en het bestelnummer via het e-mailadres: webstore@essenzahome.nl Dan kunnen we het in behandeling nemen en kijken of we een passende oplossing voor je hebben.
Alvast bedankt en een hele fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groet,
ESSENZA HOME

Ellen Reijnen

Prachtige kwaliteit:)

Frédérique Assink-Aben

Uitgebreid assortiment en uitstekende kwaliteit

Maria

Informatie en levering helder en verzorgd.

Els Seekles

Bestelling geplaatst en kreeg snel een bevestiging. Artikelen werden netjes verpakt en snel bezorgd