Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Jeannette Warbout

Super leuk kussen gekocht!!

Wendy van Loenen

Mooi artikel maar ik heb het nog niet gewassen. Dus voor de lange termijn weet ik het niet

Esther

Prima, levertijd & product!

de Vries

Kleur van artikel komt niet goed overeen met de website. Prijs is behoorlijk hoog voor de afwerking van artikel

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend om te lezen dat de kwaliteit van het artikel niet naar wens is. Graag ontvangen we hier een foto, het bestelnummer en een omschrijving van de klacht via het e-mailadres: webstore@essenzahome.nl zodat we het kunnen bekijken.
Alvast bedankt en een hele fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groet,
ESSENZA HOME

Marieke Meelhuysen

Vlotte levering, mooi verpakt en goede kwaliteit

Monique Brink

Snelle levering en mooi verpakt, prachtige kwaliteit katoen satijn, kleur komt overeen met de foto

Annelies Rops

Prima service en kwaliteit

Fleur Hurkmans

Super service

Sonja Richel

Snel, mooi!

mhm welschen

Site kwam in mijn browser niet volledig over. Heb uiteindelijk via bellen het kunnen regelen. Verzending . Snel en goed, terugzending (helaas) ook. Geld volvende dag teruggestort. Prima vlotte... Site kwam in mijn browser niet volledig over. Heb uiteindelijk via bellen het kunnen regelen. Verzending . Snel en goed, terugzending (helaas) ook. Geld volvende dag teruggestort. Prima vlotte afhandeling. Voor herhaling vatbaar