Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Emmanuel DP

Snelle en verzorgde levering ...

Mirthe Hofman-mali

Goede kwaliteit mooie producten snelle levering

Katrijn Mortier

Mijn huis is Grotestraat 163/59, De Haan
Blijkbaar is er geleverd op 163/5 volgens het bericht dat ik gekregen heb. Dit is een vakantiehuis waarvan ik de eigenaar niet ken.
Ik heb dus nog...
Mijn huis is Grotestraat 163/59, De Haan
Ik heb dus nog geen pakket ontvangen, ik weet ook niet hoe ik er moet aangeraken. Volgens mijn factuur heb ik het adres juist ingevuld, ik heb dus geen fout gemaakt.
Met vriendelijke groeten,
Katrijn Mortier
Barcode 3SAWSU5972370

Annette Oud

De ochtendjas was een door mij aangeboden cadeau. Het kwam geheel gekreukeld uit de doos. Was miet om aan te zien.Kennelijk niet goed verpakt .
Zo willen jullie dat toch niet, neem ik aan.

K. Peeters

Mooie kwaliteit en afwerking + snel geleverd!

Marjoleine

Aankopen zijn snel geleverd en van goed kwaliteit

Cjm Dikstaal

Super mooi product

Marion Heuvelink

Ans Haarhuis

Prima online shop.
Producten tot nu toe erg goed. Ik weet natuurlijk niet of dit zo blijft

J.

Pakket gister op tijd besteld voor volgende dag levering. Maar niks binnen vandaag, ook geen bericht over verzending. Niet bereikbaar in het weekend

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
We vonden het erg vervelend om te lezen dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen! We hebben hierover contact met je opgenomen via de e-mail en een oplossing aangeboden.
Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Een hele fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groet,
ESSENZA HOME