Klantenservice
Levering

Ellen Thiescheffer

Nvt

Annelies van Baar

Broek besteld. s Avonds besteld de volgende dag al binnen.Top.

Nanda Visser

Geweldig ?

Judith van der Horst

Top!

Helma Van Heereveld

Duidelijke website, snelle levering. Geld retour duurt lang, wat maakt dat een volgende bestelling ook op zich laat wachten

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
We proberen de retour altijd zo snel mogelijk te verwerken. Maar het kan inderdaad max. 14 dagen duren.
Kan je contact met ons opnemen...
Hartelijk dank voor je review.
Kan je contact met ons opnemen (webstore@essenzahome.nl) over de kwaliteit van het artikel? Ik zie dat je hier niet te vreden over bent. We willen graag weten wat er aan de hand is zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
Alvast bedankt!

Hanneke Cleuters

Mijn ervaring met Essenza is goe.
De laatstee was er wel een knoopje weg bij de sluiting vd nachtpon. Ik heb het reserve knoopje kunnen gebruiek.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feed back!
Hartelijk dank voor je feed back!
Wat vervelend om te lezen dat het product niet naar wens is. Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld en geproduceerd. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant redelijkerwijs mag verwachten.
Bij ESSENZA HOME hanteren we een garantie van één jaar. Als je klacht binnen deze termijn valt, wil ik dit graag zo goed mogelijk voor je oplossen. Wil je daarom een e-mail sturen met een foto van het nachthemd en je ordernummer naar webstore@essenzahome.nl? Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing.
Alvast bedankt!

Romy Gussinklo

Jammer dat voor 21:00 uur besteld, is morgen in huis niet nageleefd kon worden.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review. We waarderen het zeer dat je hiervoor de tijd neemt.
We streven er natuurlijk altijd naar om het pakket op tijd te leveren en hebben je pakket dezelfde dag nog verstuurd. Helaas heeft het pakket 1 dag vertraging opgelopen bij PostNL.

Kelly Jo Liva

Prettige en snelle service

K Ophoff

Snelle reactie op mijn vraag via de mail, keurige verpakt, snelle levering.