Klantenservice
Levering

co van Verseveld

Netjes

Sjaak Mastenbroek

Prima service en levering, daar kunnen veel bedrijven van leren.

Daisy de Voogd

Snelle levering. Mooie kwaliteit en goede service!

Lies Sneep

Het product valt tegen.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feed back.
Wat vervelend om te lezen dat het product niet naar wens is. Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld en geproduceerd. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant redelijkerwijs mag verwachten.
Wil je contact opnemen met onze klantenservice (webstore@essenzahome.nl)? Dan kunnen we kijken naar op een oplossing.

E.R.M. Vermeeren-Janssens

Kussensloop met losse naad, na contact te hebben opgenomen werd er een nieuwe gestuurd, deze had echter ook een losse naad. Zelf maar gerepareerd. Kwaliteit is dus niet meer wat het geweest is.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feed back.
Wil je contact met onze klantenservice (webstore@essenzahome.nl) opnemen? Dan kunnen we samen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Corrie Reesink

Josée Remmers

De vernieuwde website is een hele verbetering. Ze verkopen mooie producten, die kwalitatief heel goed zijn en niet te duur. Ik heb thuis veel producten van Essenza, die ik elders had gekocht, maar... De vernieuwde website is een hele verbetering. Ze verkopen mooie producten, die kwalitatief heel goed zijn en niet te duur. Ik heb thuis veel producten van Essenza, die ik elders had gekocht, maar op hun eigen site is het aanbod veel groter. Ook leuke dingen om cadeau te geven met de komende feestdagen.

Anna Hoogkamer

Kwaliteit zoals gemeld, levering zoals vermeld.

Martin

Snelle levering, goede kwaliteit