Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Tafelkleed bloempjes

Snelle verzending, vlotte afhandeling.

Lotte Sijlmans

Website ervaring goed, product selecties kunnen overzichtelijker door betere filters op te nemen.
Levering niet handig ik wacht nog
Steeds op het 2e deel (tapijt) zou liever 1 levering...
Levering niet handig ik wacht nog
Steeds op het 2e deel (tapijt) zou liever 1 levering ontvangen met een duidelijk tijdstip ipv 2 leveringen waarvan de 2e bijna 5 werkdagen later wordt geleverd.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Lotte,
Hartelijk dank voor de review!
Beste Lotte,
Hartelijk dank voor de review!
We zullen de feedback doorgeven aan onze afdeling e-commerce. Aangezien het karpet van de bestelling te groot is om te leveren voor PostNL, wordt de zending gesplitst en het karpet geleverd door PosNL Extra@Home.
Onze welgemeende excuses dat het 2e deel van de bestelling zo laat pas geleverd is!
Vriendelijke groeten,
Essenza Home

Marleen Rieken

Bea van der Zalm

Niet alleen prachtige spullen, maar ook kwalitatieve service ?

E. VEER

OM TE BESTELLEN GING HET STROEF EN HEB IK VIA MAIL EN VRAGEN TOCH DE BESTELLING KUNNEN PLAATSEN, IK KEEG OM TE BESTELLEN HET WINKELWAGENTJE MET DE BESTELLING MET EEN VUILNISBAKJE HEEL RAAR

Monique Houben-Parren

Na het retourneren geen geld terugbetaald binnen 14 dagen. Bij bellen niet goed geholpen, wacht nog steeds op terugbetaling. Slecht!

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
Wat vervelend dat je retour nog niet is terug gestort. We doen er alles aan om alle retouren binnen 14 dagen te verwerken.
Wil je ons je verzendbewijs mailen...
Hartelijk dank voor je review.
Wil je ons je verzendbewijs mailen (webstore@essenzahome.nl)? Dan gaan we gelijk voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je retour.
Alvast bedankt!