Klantenservice
Levering

Joke Kingma

Mooi artikel

Maya Tullemans

2 keer een kimono besteld en 2 x is er wat mis met de naad. Ipv dit om te wisselen moet het opnieuw besteld en betaald worden.

Van Rikxoort

Niet geleverd, geen communicatie

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend dat je pakket nog steeds niet is geleverd. Neem even contact op met onze customerservice (webstore@essenzahome.nl) dan zullen zijn het oppakken met de vervoerder!

Inge van der Greft

Jullie levering was snel. Maar ontevreden over dhl. Die hebben het s avonds om 22:00 zonder aan te bellen voor de deur gezet in de stromende regen. Pakket was helemaal doorweekt. Daar was ik niet... Jullie levering was snel. Maar ontevreden over dhl. Die hebben het s avonds om 22:00 zonder aan te bellen voor de deur gezet in de stromende regen. Pakket was helemaal doorweekt. Daar was ik niet echt blij mee.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je bericht!
Hartelijk dank voor je bericht!
Dat hoort inderdaad niet! We zullen dit oppakken met onze vervoerder. Mocht er iets zijn met je bestelling, neem dan gelijk contact met ons op! Dan kijken we naar een oplossing!

Marianne Versteeg

Prima.

Regina Scholte

Betrouwbaar

Yentl Witteman

Perfect

Kees van Osta

Bestelling ging in eerste instantie niet goed met code van ING.
Door ESSENZA HOME supersnel en correct opgelost. Zeer vriendelijke klantenservice.
Nogmaals dank hiervoor.

José Koppen