Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Lia Vervaart

Kende enkel nog het beddengoed van Essenza tot nu toe. Kwam toevallig op mijn zoektocht naar 'n badjas jullie "homewear " tegen. Prachtige artikelen en zeker in de sale voor hele mooie prijsjes. Ik

Marjolein van den Berg

Bezorging nog steeds niet gelukt na een week wachten. Onduidelijk waar het pakketje blijft… Kwaliteit van het product dus ook onbekend.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback!
Vanwege drukte bij onze logistieke partner, DHL, heeft je pakket helaas vertraging opgelopen. We doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen en willen je bedanken voor je geduld en begrip in deze situatie. We zullen uit onze kant nog even contact opnemen met DHL om de status na te vragen van je pakket. We zullen je op de hoogte houden per email

Hetty landeweerd

Ik heb een kussensloop besteld omdat ik droog haar heb

marianne Verriet

Mooie site en duidelijk

Wim Pak

De levering was wat vertraagd. Over het product kan ik niets zeggen, het is een kado en nog ingepakt. Ik geef het over een maand en hoop dat het past

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback!
Helaas was je bestelling vertraagd vanwege een storing in het DHL-sorteerproces. We zijn blij dat het pakket ondanks de vertraging goed is aangekomen.
We...
Hartelijk dank voor je feedback!
We hopen dat je cadeau goed past en in de smaak zal vallen.

Brigitte Faes

Snelle levering.alles prima

Marion Blom

Geweldig! Snelle levering en hele goede kwaliteit!

Nathalie

Ik ben zeer te reden over Essenza. Ik had in een winkel een verkeerd maat gekocht en heb via de site geweldige service gekregen, waardoor ik online nogmaals een dekbedovertrek gekocht heb. Het is... Ik ben zeer te reden over Essenza. Ik had in een winkel een verkeerd maat gekocht en heb via de site geweldige service gekregen, waardoor ik online nogmaals een dekbedovertrek gekocht heb. Het is een snelle levering en goed materiaal. Zeker aan te raden.

Nolda Ramaker

Super!