Klantenservice
Levering

Heleen Siebert

Tevreden

Bernadette

Erg klantvriendelijk, zelfs na 4 weken mocht ik een tas ,niet gebruikt, was kado voor vriendin, nog retour sturen en ruilen en geld retour .super service,erg blij mee .
Gelijk andere tas ,...
Gelijk andere tas , portemonnee , en make up tasje besteld voor haar

Bryan Doorson

Uiteindelijk mooi. Kwaliteit zeer slecht!

Janneke

Erg goed, de levering was heel snel en de producten zijn van mooie kwaliteit. Daarnaast ziet alles eruit zoals op de website

Saskia

Mooie website maar de artikelen stemden niet helemaal overeen met de beschrijving/afbeelding qua kleur voor wat betreft de dekbedovertrekken, het hoeslakens had dan weer de juiste kleur maar was... Mooie website maar de artikelen stemden niet helemaal overeen met de beschrijving/afbeelding qua kleur voor wat betreft de dekbedovertrekken, het hoeslakens had dan weer de juiste kleur maar was beschadigd op 2 plaatsen wat toch jammer was.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
We doen ons best om de producten zo goed mogeljk op de foto te zetten om teleurstelling te voorkomen.
Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld en...
Hartelijk dank voor je review.
Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld en geproduceerd. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant redelijkerwijs mag verwachten.
Neem daarom contact op met onze klantenservice (webstore@essenzahome.nl) voor de producten die je beschadigd hebt ontvangen. Zij zullen samen met jou kijken voor een oplossing.
Alvast bedankt!

Ria CHERLET

Nog altijd niet ontvangen na 5 weken

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
Wil je contact opnemen met onze klantenservice via webstore@essenzahome.nl? Dan kunnen we gelijk voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Alvast bedankt!

Barry Geets

Kwaliteitsvol hoeslaken dat snel geleverd werd. Uiterst tevreden over Essenza.