Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Emilie Van oorschot

Bestelling nooit ontvangen vanwege meegegeven aan avondlevering dhl

Hartelijk dank voor je feedback.
Jammer dat de levering niet is gegaan zoals gewenst. We pakken dit op met DHL en proberen onze service hierin te verbeteren. We hebben je ook een email gestuurd.
Met vriendelijke groet, Essenzahome

Maria van Dulmen

Goedemorgen helaas is mijn pakket nog niet bezorgd,ik van DHL bericht gehad dat het 4 okt afgeleverd zou worden maar tot op heden nog niets ontvangen.ik heb al n keer eerder een badjas besteld voor... Goedemorgen helaas is mijn pakket nog niet bezorgd,ik van DHL bericht gehad dat het 4 okt afgeleverd zou worden maar tot op heden nog niets ontvangen.ik heb al n keer eerder een badjas besteld voor in de camper en die bevalt zeer goed.
Kan U mij misschien helpen.

Beste Maria,
Er is al contact geweest met onze klantenservice zie ik en je order is opnieuw verstuurd en zal je vanavond ontvangen.
Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop en excuses voor...
Beste Maria,
Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop en excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Essenzahome

Mariette Linardatos

Dekbedovertrekset nooit ontvangen

Goedemiddag Mariette,
Ik zie dat je contact met ons hebt gehad via de mail, je pakket is opnieuw verstuurd en inmiddels ontvangen. Veel plezier met je bestelling en fijne dag!
Met vr gr....
Goedemiddag Mariette,
Met vr gr. Essenzahome

Tanja Brouwer

Hoeslaken gekocht, maar blijft niet op de plek. Als ik naar bed ga zit het keurig om het matras, als ik wakker wordt lig ik half op het matras en ligt de hoes half los. Maat klopt, daar ligt het... Hoeslaken gekocht, maar blijft niet op de plek. Als ik naar bed ga zit het keurig om het matras, als ik wakker wordt lig ik half op het matras en ligt de hoes half los. Maat klopt, daar ligt het niet aan. Voor dat geld had ik veel beter verwacht.

Hanneke

Mooie producten op site, mooie badjas met mooie print, snelle levering

Familie De Jonge Bouwers

Prima kwaliteit, prachtige collectie

Annemarie Van velde

Niet goed ik heb het pakketje nog steeds niet binnen. DHL gaf aan dat het verkeerd was gesorteerd en terug is gegaan naar de afzender. Heb nog niets ontvangen ik kan slecht een oordeel geven hierom

Met vr gr Essenzahome

Laura Bakker