Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

KATLEEN DIRICKX

Ingrid Kwint

Leuke nachthemden net even anders

Sophie Linotte

Late levering

Mirjam Boer

Helaas kan ik hier geen positief oordeel op geven. Ik en mijn zussen wilden graag onze moeder voor haar 65e verjaardag een badjas cadeau geven die zij graag wilde hebben. Helaas door het coronavirus... Helaas kan ik hier geen positief oordeel op geven. Ik en mijn zussen wilden graag onze moeder voor haar 65e verjaardag een badjas cadeau geven die zij graag wilde hebben. Helaas door het coronavirus konden wij niet bij haar op bezoek. We hebben allerlei verschillende winkels afgebeld mr nergens was de badjas op voorraad. Toen Essenza zelf gebeld (do 9/4) Er werd gegarandeerd dat de badjas vandaag op de post zou gaan en dat deze morgen binnen zou zijn. Ik gaf zelf al aan dat gezien het coronavirus dat miss wel wat voorbarig zou zijn. Maar nee hoor dat gaat lukken. Dus we dachten we gaan ervoor.
Vandaag (15/4) maar eens gebeld want er was nog steeds niks binnen bij moeders. Blijkt hij vastgelopen te zijn in het systeem! Dus nog niet eens op de post!
Als de levering later binnen kwam door de drukte ivm het coronavirus dan hadden wij dat heel goed gesnapt. Maar dat hij nog niet eens op de post zit, dat vinden wij zeer teleurstellend.

Elsje Van de steeg

Prachtige producten nig mooier als op de foto

Monque van Bueren

Top!

Jolanda van Veen

Goede ervaring.Ik heb al diverse dekbedovertrekken van Essenza heel mooi.

Wies Ramaekers

Mooie duidelijke website.

Jeanne de Booy

Gebruiksvriendelijke webshop, adequate afhandeling, mooie aanbiedingen. Positieve ervaring.

Esther

Snel besteld en geleverd