Klantenservice
Levering

Susanne Meinster

Super!

Beste Susanne,
Hartelijk dank voor je review! Veel plezier met je nieuwe dekbedovertrek!

Liudmila

De perfecte combinatie van de kleur van beddengoed en spreien. zachte, aangenaam aanvoelende deken. een beetje stijf laken.

Beste Liudmila,
Allereerst hartelijk dank voor je review! Wat leuk dat je onze Verano set hebt aangeschaft! We wensen je er veel plezier mee!

D.H.

De badjas die ik ontving bleek gedragen: halen in de stof en zelfs enkele vlekken. Zeer onhygiënisch! Inmiddels zijn excuses aangeboden en een tegemoetkoming.

Marjolein van Wijngaarden -

Prima, snel en ruime keuze!

Vienna

Prima en snelle service

Y. Rebergen-Born

Mooie produkten

Beste Y. Rebergen-Born,
Hartelijk dank voor je review! We wensen je veel plezier met de nieuwe sierkussens!

Olga Broeren

Fijne overzichtelijke webshop. Handige handdoeksets om sneller te bestellen en snelle levering. Wat wil je nog meer?!

Beste Olga,
Hartelijk dank voor je review! We wensen je veel plezier met de nieuwe Fleur handdoeken!

marijke verbiest

Het pakketje werd niet verstuurd op de dag van bestelling, daar kwam ik de volgende dag achter. En op de volgende dag werd het ook niet verstuurd. Ik had geen haast, maar moest wel rekening houden... Het pakketje werd niet verstuurd op de dag van bestelling, daar kwam ik de volgende dag achter. En op de volgende dag werd het ook niet verstuurd. Ik had geen haast, maar moest wel rekening houden met thuiswerkend, bellend. De klantenservice heeft het goed opgelost, en alles is goed gekomen.