Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Christel

Fijne kwaliteit, snelle levering.

Goede snelle service, mooi product

Van Exter

Snelle levering en top kwaliteit

Uitmuntend! Prachtig design en kwaliteit!

In principe tevreden. Ik heb de bestelling echter retour gestuurd ivm verkeerde maat. Wat ik jammer vind is dat ik niets hoor over de juiste ontvangst van het retour gestuurde artikel.

Reactie ESSENZA HOME:

Allereerst hartelijk dank voor je review!
Zoals besproken via de e-mail hebben we je retour goed ontvangen in ons magazijn. We zijn er mee bezig om het retourproces te optimaliseren. Bedankt voor je feedback!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Dorien

Producten zijn van uitstekende kwaliteit. Wij gebruiken ze al jaren. Kleuren blijven mooi. Levering snel accuraat zoals beloofd.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Dorien,
Beste Dorien,
Allereerst hartelijk dank voor je review!
We vinden het erg leuk om te horen dat je al jaren plezier hebt van onze producten! We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Rueb-Witlox

Bestelde artikel was van goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima!
Stof vd kamerjas is iets doorzichtig, dat vind ik jammer. Verder goede kwaliteit, zachte stof en Mooie print. Blij met het artikel.