Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Snelle levering, mooi product!

Zeer goed, snel en vlot

Ruud

Eenvoudig, snel en goed!

Ellen Kins

Ik ben al heel lang gebruiker van het mooie bed textiel van Essenza, dit altijd tot grote tevredenheid. Mijn laatste aankoop was een Mooie Sprei waar helaas kreukels inzaten op mijn vraag hoe ik die... Ik ben al heel lang gebruiker van het mooie bed textiel van Essenza, dit altijd tot grote tevredenheid. Mijn laatste aankoop was een Mooie Sprei waar helaas kreukels inzaten op mijn vraag hoe ik die er het beste uit zou kunnen krijgen kreeg ik meteen de andere dag al antwoord en advies dit ga ik zeker uit proberen.
ik vind dit een goede service van de klanten service!!!!!!

Online besteld prima

De kwaliteit van de pyama valt me erg tegen. Bij nader inzien zag ik op het labeltje dat het viscose is en dat materiaal zit (mij) niet lekker. Had liever satijn of katoen gehad. Dus gezien het... De kwaliteit van de pyama valt me erg tegen. Bij nader inzien zag ik op het labeltje dat het viscose is en dat materiaal zit (mij) niet lekker. Had liever satijn of katoen gehad. Dus gezien het materiaal vind ik de pyama erg duur!

Plaids mooi motief maar gaat snel kreukelen en je mag het niet strijken.

Reactie ESSENZA HOME:

Allereerst hartelijk dank voor je review!
Allereerst hartelijk dank voor je review!
Het is helaas niet mogelijk om de plaids te strijken, maar je kunt ze wel stomen met een stoomapparaat of een plantenspuit met heet water vullen en lichtjes over de plaid vernevelen.
Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Snel geleverd, leuke tas!