Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Goed maar komen helaas niet de afspraken na die we hadden gemaakt, ik had gevraagd om het cadeau in te pakken maar dit is helaas niet gedaan, maar hier is wel voor betaald.

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend dat jouw bestelling niet is ingepakt terwijl daar wel voor betaald is. We zullen dat geld uiteraard zo snel mogelijk vergoeden....
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je review!
Je kunt contact met ons opnemen via webstore@essenzahome.nl
Nog een hele fijne dag!
ESSENZA HOME

Snelle levering, ondanks de feestdagen. Website kan beter, vaak opnieuw moeten beginnen. Kwaliteit van de producten is erg mooi!

De site deed het niet mededeling dat mijn bestelling geannuleerd was.Na een tijdje weer besteld.
Nu heb ik 2 artikelen .kreeg geen bericht wanneer mijn bestelling bezorgd zou worden.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Gerda,
Beste Gerda,
Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend dat de bestelling geannuleerd was volgens de website, waardoor je de bestelling uiteindelijk dubbel hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor!
Met het retourlabel dat geleverd is bij de bestelling kan je de bestelling gratis retourneren naar ons. Zodra we de bestelling retour hebben ontvangen zullen we deze zo snel mogelijk verwerken en krijg je de verzendkosten uiteraard ook teruggestort.

Petra ter Meulen

Ik heb een bestelling gedaan en dit is niet goed verlopen. De mail bleek in mijn spam te zitten en DHL had geen briefje achter gelaten, dus ik wist niet waar het was en of de bestelling al verstuurd... Ik heb een bestelling gedaan en dit is niet goed verlopen. De mail bleek in mijn spam te zitten en DHL had geen briefje achter gelaten, dus ik wist niet waar het was en of de bestelling al verstuurd was. Wel goed afgehandeld door Essenza. Fout ligt vooral bij DHL.

Alles snel en vlot verlopen

Gemmy

Snelle levering, alles in orde.

Brandsom

Netjes, goed bezorgt, kwalitatief product

Tevreden over aankoop, snelle levering