Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

JeannetteJeannette

Levering was via de site NIET te volgen

Beste Jeannette,
Beste Jeannette,
Bedankt voor je review!
Wat vervelen dat je de bestelling niet kon volgen. Mocht je in de toekomst een bestelling plaatsen en geen track & tracé code ontvangen. Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan zullen wij voor je kijken wanneer de bestelling geleverd zal worden.

Prima, overzichtelijke site

Bedankt voor je review!
Graag horen we van je waarom de kwaliteit van het product niet naar wens is. Zou je ons hierover een e-mail willen sturen naar: webstore@essenzahome.nl
Alvast...
Alvast bedankt!

Marlisa

Prima, jammer dat jullie met DHL werken. Maar een keer op wordt pakket aangeboden, op de dagen dat je gewoon op je werkt bent, en daarna ophalen op een ongunstige/onhandige locatie. Verder... Prima, jammer dat jullie met DHL werken. Maar een keer op wordt pakket aangeboden, op de dagen dat je gewoon op je werkt bent, en daarna ophalen op een ongunstige/onhandige locatie. Verder duidelijke info over levering en mooi product ontvangen!

Beste Marlisa,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij met onze producten! Momenteel zijn wij er druk mee bezig om te kijken hoe we onze leveringen kunnen optimaliseren!

Wiebe

Bestelling overtrek

Anke

Snelle levering van uitstekende producten! Zeker een aanrader !

Jeroen van der Kaaij

Fantastisch! Levering was snel. Helaas zat er een beschadigd artikel bij. Dit is (zelfs in 2 aparte delen!) direct vervangen.

Marianne Verbeek

Super