Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Henk

Het dekbedovertrek is toch te groot voor mijn dekbed. Terwijl ik wel op de maten gelet heb. Het dekbedovertrek valt veel groter dan mijn auping overtrek, terwijl beide lits jumeaux afmetingen zijn... Het dekbedovertrek is toch te groot voor mijn dekbed. Terwijl ik wel op de maten gelet heb. Het dekbedovertrek valt veel groter dan mijn auping overtrek, terwijl beide lits jumeaux afmetingen zijn voor mijn auping auronde.

Hierover ben ik teleurgesteld

Mvg,
Henk Klein Teeselink
06-44184734

Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend om te lezen dat het dekbedovertrek dat je ontvangen hebt te groot is.
Wil je contact met ons opnemen via webstore@essenzahome.nl? Dan kunnen we...
Hartelijk dank voor je review!
Wil je contact met ons opnemen via webstore@essenzahome.nl? Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing.
Alvast bedankt!

Karin

Breed assortiment, gepresenteerd met duidelijke beschrijving. Goede communicatie en snelle levering.

Katoenen ( 1 katoensatijn, 1 percel) hoeslakens besteld. Deze komen helaas net zo verkreukt uit de was als die van de Hema voor de helft van de prijs. Niet helemaal wat ik verwacht had voor deze prijs

Hartelijk dank voor je review!
De Percale hoeslakens hebben een Easycare finish, deze zouden niet zo erg moeten kreuken, maar wel als de wasmachine erg vol zit.
Onze ervaring is hoe voller...
Hartelijk dank voor je review!
Onze ervaring is hoe voller de wasmachine is, hoe meer kans op kreukels. Wij adviseren daarom ook om de wasmachine niet te vol te doen bij het wassen van dekbedovetrekken en hoeslakens.

Mocht je de hoeslakens in de droger doen, dan moet ze deze wel op lage temperatuur drogen zoals vermeld op de wasinstructies. Na het drogen wel direct uit de droger halen :)
Mocht de kreuk na deze instructies toch zo aanblijven neem dan contact op met onze klantenservice.

Imre van Kempen

Levering niet binnen 24 uur maar dat was geen probleem. Goede kwaliteit, precies zoals op foto.

W. Betcke

Uitstekende kwaliteit.

Heel goed! Ben erg tevreden over mijn artikelen.

De bezorging door DHL was slecht. We waren thuis op aangegeven tijd. Niets gekomen en ook geen kaartje in de bus. Via tracking ontdekt dat het pakje bij afhaalpunt was afgeleverd

Hartelijk dank voor je review!
We vinden het heel vervelend dat de bezorging niet is gegaan zoals het hoort. We nemen uiteraardt contact op met onze vervoerder!

Jammer dat er een knoopsgat stuk was van een best wel duur nachthemd

Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend om te lezen dat het product niet naar wens is. Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld en geproduceerd. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant redelijkerwijs mag verwachten.
Neem even contact op met onze klantenservice (webstore@essenzahome.nl) dan kunnen we het z.s.m. voor je oplossen.

Femke Haest

Helemaal goed!!

Top! Mooie producten en goede service.