Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Het bestellen van een broek en pyjama verliep goed. De broek was niet geschikt voor mijn lengte, en de circles op de stof van de pyjama bleken geel. Dit was niet zichtbaar op de foto's online.... Het bestellen van een broek en pyjama verliep goed. De broek was niet geschikt voor mijn lengte, en de circles op de stof van de pyjama bleken geel. Dit was niet zichtbaar op de foto's online. Hierom de bestelling in zijn geheel retour moeten sturen.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Wat jammer dat je bestelling niet naar verwachting is. We zullen je retour z.s.m. verwerken zodra we deze hebben ontvangen.

Christine Bogaerts

Zou graag bij bestelling leveringsdatum zien.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Op de orderbevestiging staat vermeld dat we ernaar streven de bestelling binnen 48 te versturen. Zodra het verstuurd is ontvang je wel een aparte e-mail met de track and trace code zodat je kunt zien wanneer je pakket geleverd wordt.
Uiteraard nemen we je feedback mee om te kijken of we in de toekomst een gerichte leverdatum kunnen vermelden op de orderbevestiging.

Goede aflevering en snel

Goeie ervaring, snelle en nette levering!

M.G. Van Lierop

Van de week nog gebeld over een probleempje met track en tracé. Hebben ze direct opgelost en kreeg een mail in nog geen 15 min.
Top!

Barbera Sol

Mooie kwaliteit en leuke artikelen.

Prettig geholpen door klantenservice en aansluitend snelle levering van de artikelen. Chapeau!

Verzendkosten zijn belachelijk