Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Lilian Seegers

Aangekocht via ING. Vlotte levering. Mooie artikelen. Contact met klantenservice verloopt uiterst prettig en snel.

Henk Verveen

Tot de winkelwagen ging het uitgekozen product goed. Maar verder kwam ik niet om af te rekenen, Ook na de aanmaak van een account kwam ik niet verder dan de winkelwagen. Via een chat en e mail kreeg... Tot de winkelwagen ging het uitgekozen product goed. Maar verder kwam ik niet om af te rekenen, Ook na de aanmaak van een account kwam ik niet verder dan de winkelwagen. Via een chat en e mail kreeg ik een link om te kunnen afrekenen. Betalen via Paypal of creditcard lukte niet. Ten einde raad dan via I deal en dat lukte uiteindelijk. Kortom een slechte website.

Hartelijk dank voor je feedback.
We zijn altijd bezit onze webshop te verbeteren en vinden het heel vervelend dat het niet zo vloeiend is verlopen voor je. We gaan zeker kijken of we dit kunnen verbeteren.

Margot Moortgat

Nog steeds geen levering na 1 week

Hartelijk dank voor je feedback.
We zien inderdaad dat de vervoerder je pakket naar ons geretourneerd heeft. Dat is inderdaad heel vervelend. Zodra we hiervan op de hoogte zijn gesteld hebben we het pakket gelijk opnieuw verstuurd en deze is de eerst volgende werkdag netjes bezorgd.

Manuela De bruyn

Top

Mattie Feijtel-Meesters

De bestelling kwam niet, DHL had 2x in de buurt geweest, had toen de bestelling weer naar jullie retour gedaan, helaas, ik kan dit dust niet invullen, jullie hebben je best gedaan

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
Hartelijk dank voor je review.
Wat vervelend dat je pakket niet geleverd is maar weer terug gestuurd naar ons door DHL. We zien dat we de retour inmiddels hebben verwerkerkt en het gehele aankoopbedrag is terug gestort.

Lucinda

Niet wat ik ervan had verwacht

Margriet Schokker

Brigitte Eicks

GEWELIG! Super kwaliteit en goede levering, zeker het geld dubbel en dwars waard!

Ellen Wassink

Heel bijzonder! Niet goedkoop maar wel exclusief. Ik ben super blij.