Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Adk

Netjes en volgens afspraak geleverd. Mooie produkten, vaak wel wat prijzig.

B. Krielen

Duidelijke bevestigingsmails, snelle levering en goede kwaliteit producten

Tulp

Goede ervaring en goed kwaliteit

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Essenza. Wat niet direct helemaal duidelijk was, was of het item nog op voorraad was.
Omdat er een weekend tussen zat duurde het een paar dagen...

Omdat er een weekend tussen zat duurde het een paar dagen voordat ik zeker wist dat mijn bestelling geleverd zou worden.
Nadat ik bericht had gekregen van DHL had ik mijn bestelling snel thuis. Helemaal tevreden!

Zeer snelle levering !

Ik had gezocht op shirt van Pipstudio en met die zoekresultaten dacht ik een shirt te kiezen van dat merk. Alleen het is van huismerk Essenza en dat vond ik minder van kwaliteit en de shirts van pip... Ik had gezocht op shirt van Pipstudio en met die zoekresultaten dacht ik een shirt te kiezen van dat merk. Alleen het is van huismerk Essenza en dat vond ik minder van kwaliteit en de shirts van pip vallen klein, dus xl bestelt, maar van essanza had M genoeg geweest, dus nu te groot shirt. Maar vond het teveel gedoe om terug te sturen. Ook een shirt van pip ontvangen en daar ben ik wel blij mee.

Goed spul voor een goede prijs. Correcte levering, goed ingepakt, niks op aan te merken.