Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Bestelling en levering waren uitstekend. Echter tijdens het bestelproces was ik op zoek naar twee éénpersoons dekbed overtrekken. Bij selectie van het dekbedovertrek bleek dit mogelijk. Echter... Bestelling en levering waren uitstekend. Echter tijdens het bestelproces was ik op zoek naar twee éénpersoons dekbed overtrekken. Bij selectie van het dekbedovertrek bleek dit mogelijk. Echter tijdens bestelling bleek deze afmeting niet te bestaan voor de betreffende overtrek. Reden dat ik onder klantenservice minder sterren heb aangegeven.

Mooie spullen, goed verpakt.

Susan Baks

Mooie producten, netjes op tijd geleverd.

Astrid Vrkmans

Goede website
Vriendelijk te woord gestaan
Goede oplossing zoeken

Mooie kwaliteit snelle levering

Snelle levering en mooie kwaliteit

Fam. R-A

De website is overzichtelijk en informatie en omschrijving artikel is duidelijk; zelfs voor kleine maar belangrijke details. Afbeeldingen van artikel is duidelijk, tot en met de print toe.
Het...
Het zou fijn zijn als je van tevoren kunt aangeven dat pakket bij een DHL-punt dient te worden bezorgd. Dit kan alleen in het proces zodra pakket door Essenza aan DHL is aangeboden. DHL en de klant moeten nu (onnodig) extra handelingen verrichten.

De artikelen zijn van hoge kwaliteit. Mooie materialen en printen zijn verwerkt. Naden en ritsen zijn goed en netjes weggewerkt. Printen komen overeen met de afbeeldingen van de website.
Een artikel is een demo artikel of retour-artikel geweest. Dat kun je aan alles zien. Had niet het magazijn mogen verlaten of de klant had hierover moeten worden geïnformeerd. Dan is het aan de klant om artikel wel of niet af te nemen. Nu moet klant allerlei handelingen verrichten om een retour aan te maken en dit weg te brengen. Dit is echt het enige minpunt. De andere 3 artikelen zijn helemaal in orde.

Levering is snel.
Artikelen zijn netjes ingepakt in een stevige doos. Doos is goed dichtgemaakt.
Leuk dat er een produktbrochure en een thank you kaart wordt meegeleverd.
Tevens zit er papieren en stickers voor retourneren bij met een duidelijke stappen die je moet opvolgen.
Fijn dat je het bezorgadres naar een DHL-punt kunt aangeven. Helaas kan dit alleen zodra het pakket bij DHL in het verwerkingsproces zit.

Stephan Breda

Bestelling in webshop bleek om onbekende reden niet doorgezet te zijn naar het magazijn, waardoor het een aantal dagen duurde voordat ik m'n hoeslakens ontving. Hier moest ik zelf achteraan gaan.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Stephan,
Bedankt voor de review.
Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen je review meenemen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.