Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Mooie producten, snelle levering

Snelle levering, handdoeken voldoen ook aan mijn verwachting. Top!

Sander

Dekbedovertrekset eenvoudig besteld, volgens aangegeven verwachting geleverd. Pakket was compleet met verzendlabel voor eventueel retourneren. Helaas was dit nodig omdat ik een maat te klein had... Dekbedovertrekset eenvoudig besteld, volgens aangegeven verwachting geleverd. Pakket was compleet met verzendlabel voor eventueel retourneren. Helaas was dit nodig omdat ik een maat te klein had besteld. Teruggezonden en met 3 werkdagen stond het bedrag terug op mijn rekening. De juiste maat alsnog gekregen door zelf opnieuw te bestellen (dit is de werkwijze die Essenza Home hanteert en dat werkt voor mij prima). Kwaliteit van het overtrekset is super zoals ik gewend ben! Erg tevreden.

Wat een fijne winkel!

Songul

Heel goed, snelle levering. Netjes ingepakt ook zaten er al formulieren in om te retouren dus niet apart nog uitprinten oud dat vind ik dus heel fijn en een grote pluspunt. Alhoewel ik de badjas... Heel goed, snelle levering. Netjes ingepakt ook zaten er al formulieren in om te retouren dus niet apart nog uitprinten oud dat vind ik dus heel fijn en een grote pluspunt. Alhoewel ik de badjas voor mijn dochter niet geretourneerd heb. De badjas is van uitstekende kwaliteit en oogt ook heel mooi! Dit is de eerste keer dat ik bestel maar zeker niet de laatste keer zijn.

Grote collectie tegen redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Website is gebruikersvriendelijk.

Alles prima gegaan. Niets op aan te merken

Ann Waterschoot

Prima service.