Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Mooie en unieke producten van hele goede kwaliteit!

Goede afwerking

Coline

Ik ben super blij met mijn mooie kimono, ik ga zeker vaker bestellen van Essenza!

Rommelig, webshop niet op orde, verkeerde informatie. Productomschrijving klopt niet, geen goede service

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor de review.
Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben uit coulance een compensatie aangeboden om alsnog aan de verwachting te voldoen. Wij zullen de review meenemen om te zorgen dat dit in de toekomst niet vaker zal gebeuren.

Vince

Alles prima voor Essenza Home
Maar DHL verpest de levering.
Pakketje is voor de deur neer gelegd terwij ik op een open galerij en open portiek woon.
Aanbellen gebeurd ook niet...
Alles prima voor Essenza Home
Maar DHL verpest de levering.
Aanbellen gebeurd ook niet terwijl je gewoon thuis ben.

Leen

Correcte levering, mooie en super aangename nachtkleding om te dragen!

Peter

Ik vind de website traag, dat is irritant. Het aanmelden voor de nieuwsbrief: idem. plaid en kussen voldoen prima.
Afhandeling bestelling correct. Ik heb al meer on line VAN Essenza besteld....
Afhandeling bestelling correct. Ik heb al meer on line VAN Essenza besteld. Maar gaf de voorkeur aan anderen die
konden leveren. Dekbedhoes Fleur is nu door mij in 6 verschillende kleuren aangeschaft. 4x via andere websites:
Bol.com/Smulders e.d. zijn een stuk vlotter. (Dat er aanbiedingen waren telt uiteraard ook mee. Smulders bijv.
2de dekbed halve prijs. Scheelt toch bijna 35 euro voor 2x 1-persoons.) Klantenservice geen contact mee gehad.

Producten zijn super, levering binnen 2 dagen.

Ben tevreden of de site , bestellen en de levering. Wel heb ik het mailtje gemist dat het verstuurd was, het was in spam terecht gekomen terwijl de bevestiging in de gewone mail kwam.

Met een vriendelijke groet,Mia.

Grote tegenvaller was de belofte op de site van volgende dag leveren (2 dagen voor moederdag), vervolgens in de orderbevestiging een aanpassing daarop "we proberen je bestelling binnen 48 uur te... Grote tegenvaller was de belofte op de site van volgende dag leveren (2 dagen voor moederdag), vervolgens in de orderbevestiging een aanpassing daarop "we proberen je bestelling binnen 48 uur te leveren", en de realiteit: levering na 72 uur. Doe mee en wees stipt, of beloof het niet. Ik koos de Essenza webshop over de Bijenkorf vanwege de belofte icm welkomstkorting (fijn, bedankt) maar had dit niet gedaan wetende dat het te laat geleverd zou worden. Klantervaring is belangrijker dan prijs.

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor de review.
Jammer om te lezen dan de order niet op tijd geleverd is. Wij zullen contact opnemen met DHL om te achterhalen wat hier de reden voor is geweest.
Excuses...
Bedankt voor de review.
Excuses voor het ongemak!