Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Ria sanders

Mooie dusters.
Ene duster is te groot ( xl), andere duster met dezelfde maat past wel.
Beide dusters klopten niet qua kleur.
Erg jammer

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Ria,
Beste Ria,
Bedankt voor de review.
Jammer om te lezen dat de producten niet aan je verwachtingen voldoen. Zou je contact met ons op kunnen nemen via de mail om te vertellen om welke producten het gaat? Dan kunnen wij ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Service liep vlot, maar product was niet zoals op de foto

Reactie ESSENZA HOME:

Beste,
Beste,
Bedankt voor de review.
Jammer om te lezen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Wij doen ons best om de producten zo goed mogelijk te fotograferen. Zou je contact met ons op kunnen nemen via de mail en ons vertellen om welk product het gaat? Dan kunnen wij ons best doen om dit probleem in de toekomst te voorkomen.

Mooie kwaliteit hoeslakens, snelle levering.

Heleen

Ik ben super tevreden. Alles goed te zien op de Website. De dekbedhoes zat keurig verpak. De hoes voelde heerlijk zacht aan. Ik ga verhuizen dus laat hem voorlopig zitten. In 2020 pak ik hem pas... Ik ben super tevreden. Alles goed te zien op de Website. De dekbedhoes zat keurig verpak. De hoes voelde heerlijk zacht aan. Ik ga verhuizen dus laat hem voorlopig zitten. In 2020 pak ik hem pas uit. Dan blijft hij mooi.

Prima levering en fijne pyjama

Wolfje

Molton besteld van 90 x 210 een maat welke vele andere fabrikanten niet hebben en hij paste perfect om het matras. weet nog niet hoe ze blijven na het wassen maar tot nu toe tevreden. Om portokosten... Molton besteld van 90 x 210 een maat welke vele andere fabrikanten niet hebben en hij paste perfect om het matras. weet nog niet hoe ze blijven na het wassen maar tot nu toe tevreden. Om portokosten te vermijden een toilettas erbij besteld en ook helemaal happy mee, kortom goed!

Jeroen Breuls

De bestelde fietsendrager werd na een dag of 3 geleverd, was kennelijk niet op voorraad. Had ik niet gezien bij bestelling, was echter geen probleem. Het pakket zou per DHL worden geleverd, dit... De bestelde fietsendrager werd na een dag of 3 geleverd, was kennelijk niet op voorraad. Had ik niet gezien bij bestelling, was echter geen probleem. Het pakket zou per DHL worden geleverd, dit bleek postNL te zijn, was ook geen probleem. De bijbehorende tas kwam wel per DHL. Bij het proef opzetten van de fietsendrager op de auto bleek een verkeerd product geleverd te zijn. Het bestelde model was 60 graden kantelbaar, het geleverde product 90 graden.

Charissa

Ik had twee dezelfde handdoekjes besteld maar blijkbaar winkelwagen niet goed bijgewerkt. Dat was jammer. Verder prima verlopen. Zowel betaling als levering