Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Snelle bezorging en altijd kwaliteitsproducten

Hanna

Goede ervaring, hoewel ik een tijdje moest zoeken om de gewenste afmetingen te vinden van het gewenste tapijt.

Anita Ticheloven

Top!

Goede verzorging van de bestelling

Linda

Supersnel geleverd en een heerlijk dekbedovertrek!

Tlp

Verkeerde maat besteld. Direct gemaild enz. kon niet meer gewijzigd worden. Proces gaat automatisch en kon niet meer gewijzigd worden, zal zending die vanavond wordt bezorgd weigeren en zal aan... Verkeerde maat besteld. Direct gemaild enz. kon niet meer gewijzigd worden. Proces gaat automatisch en kon niet meer gewijzigd worden, zal zending die vanavond wordt bezorgd weigeren en zal aan jullie retour gezonden worden. In afwachting van teruggave geldbedrag zal ik nwe maat bestellen van het dekbedovertrek. Met vr gr Tulp

Sophie

Snelle levering, mooie spullen

Mar

Hele fijne stof vh dekbedhoes en snel geleverd

Emmie

Iris

Mooi product. Erg veel problemen met ontvangen product en contact klantenservice. Geeft een jammer gevoel bij essenza en aankoop.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Iris,
Bedankt voor de review.
Beste Iris,
Bedankt voor de review.
Goed om te lezen dat je tevreden bent over het product. De order heeft ons magazijn op 18 april verlaten en is daarna vertraagd. Wij zullen contact opnemen met DHL om dit te bespreken.
Onze excuses voor het ongemak.