Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Mooie kwaliteit van het artikel, goede pasvorm, goede informatie over de levering.

Mooie en diverse collectie.

Supergoed...

Hele mooie pyjamabroek en bloes van goede kwaliteit.
Had ook een bijpassende nachtjapon erbij uitgekozen.
Deze terug moeten sturen, ontbrak 1 knoop

Chantal van den B.

Prettige webshop. Vanuit klantenservice nette afhandeling. Helaas bleek één van mijn producten niet leverbaar. Hier kreeg ik persoonlijk bericht over voorafgaande aan de levering én een... Prettige webshop. Vanuit klantenservice nette afhandeling. Helaas bleek één van mijn producten niet leverbaar. Hier kreeg ik persoonlijk bericht over voorafgaande aan de levering én een tegemoetkoming zodat ik op een later moment o.a. geen verzendkosten hoef te te betalen.

Had een dekbedovertrek met heel mooie print, goede kwaliteit met mooie afwerking. Nu had ik leggings besteld met weer een zeer mooie print, waar ik verwacht veel plezier aan te beleven.

Jolanda Kuenen

Top kleuren, snelle levering ben erg blij met de producten

Heel tevreden, zowel over de levering als het artikel.

Elvira

Dekbedovertrek is geen 1.40 breed maar ongeveer 1.50, verder zijn de zijkanten helemaal scheef.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Elvira,
Bedankt voor de review.
Beste Elvira,
Bedankt voor de review.
Jammer om te lezen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Zou jij ons via de mail kunnen vertellen om welk dekbedovertrek het gaat? Dan kunnen wij samen naar een passende oplossing zoeken.

FJMW

Snelle levering, nette prijs, de handdoeken waren netjes ingepakt en leuk dat er een gratis PIP strandtas was bijgevoegd.