Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Cristina Melo

Essenza website is easy to use, they have a wide range of quality products, they deliver on time. I am totally satisfied.

Mooi product ontvangen, goede kwaliteit.

Goed, de bestelling kwam goed en snel aan. Helaas was het gratis item dat erbij kwam beschadigd. Toen ik dit aangaf werd er meteen een nieuwe opgestuurd. deze kwam 2dagen later goed aan. Sterker... Goed, de bestelling kwam goed en snel aan. Helaas was het gratis item dat erbij kwam beschadigd. Toen ik dit aangaf werd er meteen een nieuwe opgestuurd. deze kwam 2dagen later goed aan. Sterker nog, er was een foutje gemaakt waardoor er meerdere gratis items aankwamen.
Toen ik belde of ze de te veel gestuurde items terug wilde, gaven ze aan dat ik ze kon houden.

Inge B.

Snelle levering, mooi kleed!

Zeer goed, een fijne website, snel en duidelijk. Al eerder pyjama, home kleding gekocht in fysieke winkel. Nav hiervan wist ik wat ik kocht. Zalig zacht materiaal en goede kwaliteit. En je wordt... Zeer goed, een fijne website, snel en duidelijk. Al eerder pyjama, home kleding gekocht in fysieke winkel. Nav hiervan wist ik wat ik kocht. Zalig zacht materiaal en goede kwaliteit. En je wordt goed geïnformeerd wat ook gaat zoals ze zeggen. Heerlijk geen zorgen waar je pakket blijft.

Annemie Bielen

Moeilijkheden met alle artikelen te bekijken,ging alleen vanop i-Phone,niet vanop pc
De juiste grote van de kussens waren niet realistisch.Op de foto's internet zag het er veel groter uit dan in het echt!
Het tapijt was prachtig (allergrootste).De afwerking was ok

Jan Willem Folkers

De ervaring met Essenza Home was zwaar positief, niks anders dan lof. Goed verpakt en snel geleverd.

Sonja Vetter-Samuels

Uitstekend

Twanny Merkus - Daniëls

Mijn ervaring met ESSENZA Home is uitstekend.
Makkelijk contact te leggen en snel antwoord en belangrijk erg behulpzaam als je met vragen zit.
Ik ga ze bij mijn omgeving aanbevelen.