Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Vlotte levering, leuke badjas, maar zeer slordig afgewerkt. er werd door de klantenservice keurig op gereageerd.

Mureaian

Snelle levering, best mooie producten.
Dekbedden vind ik sowieso fantastisch, nieuw was voor mij de nachthemden en homewear.

Sport kleding vind ik qua maat een beetje dubieus....
Snelle levering, best mooie producten.

Sport kleding vind ik qua maat een beetje dubieus. Beetje plat hemdje de Nomi, maat M is me veel te groot boven bij de borst terwijl ik cupmaat Dubbel E (75-80 EE) heb !! Bizar.

Lieke van Mackelenbergh

Bezorging was goed. Het product zelf viel me tegen. De kimono was zeker niet zorgvuldig gemaakt; slordig!
Had ik niet verwacht! Geen wasvoorschrift aanwezig. Nee, vraagt niet om herhaling.

Beste Lieke,
Beste Lieke,
Bedankt voor de review.
Wat vervelend om te lezen dat de kimono niet aan je verwachtingen voldoet. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de kimono zonder wasvoorschrift wordt geleverd. Wij zullen contact met je opnemen via de mail om een passende oplossing te vinden.
Onze excuses voor het ongemak.

Snelle levering, mooie producten

Ik heb nog steeds niks ontvangen en heb ook nog geen mededeling hierover gehad

Beste,
Bedankt voor de review. Ik heb de order bekeken en helaas is er iets misgegaan. Het item blijkt uitverkocht en kan daardoor niet geleverd worden. Er is contact opgenomen via de mail voor een eventuele andere optie.
Onze excuses voor het ongemak!

De stoffen vallen erg tegen voor de prijs die je ervoor betaalt. Dun materiaal. Nightdress sleeveless tekent erg af en schijnt door. Kimono van dunne stugge stof. Voelt niet fijn aan.... De stoffen vallen erg tegen voor de prijs die je ervoor betaalt. Dun materiaal. Nightdress sleeveless tekent erg af en schijnt door. Kimono van dunne stugge stof. Voelt niet fijn aan. Bloemenpatroon alleen aan buitenkant. Vermoed dat het snel vaal gaat worden na het wassen. De badjas is wel erg fijn en zacht, maar weer alleen aan buitenkant bedrukt. Hopelijk blijft die mooi.

Bedankt voor de review.
Jammer om te lezen dat sommige artikelen niet aan je verwachtingen voldoen. De nieuwe kimono's hebben een andere stofsamenstelling, dus wellicht dat dit een betere match zou zijn. Wel worden ook deze producten inderdaad alleen aan de (zichtbare) buitenzijde bedrukt.
Onze ervaring is dat de stoffen mooi blijven en niet vaal worden na het wassen.
Fijn om te horen dat je schik hebt van de badjas. Bij een eventueel volgende bestelling staan wij klaar om je te adviseren.

Lucie L

Fijne site, prachtige producten, super service. Waarom bestonden jullie niet eerder???

Ursela

Vlotte levering maar vooral mooie kwaliteit!:)