Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Prachtige dessins, mooie stoffen.

Mensink

Niet goed. Zondag besteld en nu nog niet geleverd.

Beste mevrouw Mensink,
Bedankt voor jouw review.
Ik heb het voor jou nagekeken en helaas blijkt dat het item uitverkocht is. Onze excuses dat we dit over het hoofd hebben gezien.
Ik zal...
Beste mevrouw Mensink,
Bedankt voor jouw review.
Ik zal jou een mail sturen voor een eventuele andere optie.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Zeer positief...!

Marianne dieks

Top , goede communicatie, door eigen fout 2 maal betaald ook dat gelijk goed geregeld

Prima mooie producten

Fijne site....duidelijk,snelle levering. De kleuren zijn precies zoals op de foto’s

W. Daniëls

Ervaring is gematigd positief. Pas na "dreiging"van annulering kon de factuur aangepast worden.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Dit was inderdaad een misverstand vanuit ons. We hopen dat je tevreden bent met de producten die je hebt ontvangen :)

Ksf

Meteen na bestelling gebeld dat ik iets was vergeten toe te voegen en dat ik dan eur 5 kwijt zou zijn aangezien ik een waardebon code had ingevuld. de klantenservice moest lang overleggen maar hun... Meteen na bestelling gebeld dat ik iets was vergeten toe te voegen en dat ik dan eur 5 kwijt zou zijn aangezien ik een waardebon code had ingevuld. de klantenservice moest lang overleggen maar hun eindconclusie was dat zij er niets aan konden doen en alleen 10% korting op een eventuele volgende bestelling konden aanbieden. teleurstellende niet flexibele houding dus

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
Hartelijk dank voor je review.
Al orders die bij ons binnen komen worden automtisch doorgezet naar ons magazijn, hierdoor is het niet mogelijk om een order te wijzigen nadat deze geplaatst is. Daarom kan er dus helaas ook niets meer toegevoegd worden.
Bij de voorwaarden van ING waardebon staat helaas vermeld dat als je niet het gehele bedrag verbruikt van de waardebon dat het restbedrag dan komt te vervallen. Uit coulance hebben we voor het artikel wat je vergeten bent te bestellen 10% korting en gratis verzending aangeboden. We vinden het jammer dat je de geboden oplossing van een mooie 10% korting en gratis verzending niet als positief hebt ervaren.

Website overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen. Vlotte levering.