Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

AS

Prima; zowel qua feedback als levering

Henny

Snelle levering en goede manier om te retourneren!

Zegers Rudi

Na bestelling op zaterdag, pakje op woensdag ontvangen. Kon het pakje via tracking niet volgen. Opeens stond de postbode
Daar,

Snelle levering.Dekbedhoes is dun van stof ; lijkt voor de zomer bedoelt maar is toch lekker warm.Heb 2x 1persoons besteld ; helaas zijn de kussenslopen dan niet hetzelfde.

Prachtige kwaliteit en zeer goede service.

Renee Coret

Mooie producten. Levering via DHL waardeloos. Melding dat ik verhuisd zou zijn. Daarom werd de levering retour gezonden. Daarop heb ik hetzelfde product bij bol.com besteld en was zelfs 40 euro... Mooie producten. Levering via DHL waardeloos. Melding dat ik verhuisd zou zijn. Daarom werd de levering retour gezonden. Daarop heb ik hetzelfde product bij bol.com besteld en was zelfs 40 euro goedkoper uit en had levering de volgende dag. Jullie claimen per whatsapp tot savonds beschikbaar te zijn maar ik kreeg pas volgende dag bericht terug. Ook werd en om half vijf telefonisch niet opgenomen.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend om dit te horen. Helaas kunnen wij wat DHL betreft niet veel doen, maar we zullen ze absoluut laten weten dat dit niet de bedoeling is.
Dat er...
Hartelijk dank voor je review!
Dat er via whatsapp en telefonisch niet gereageerd is kunnen wij niet verklaren, hier gaan we zeker achteraan.
We snappen dat dit erg vervelend is en bieden dan ook onze oprechte excuses aan, gelukkig heb je het product als nog kunnen ontvangen.

Geen keuze bij niet thuis

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review.
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review.
Wij zullen aan DHL vragen of het mogelijk is om in de toekomst ervoor te zorgen dat klanten een andere keuze kunnen maken als zij niet thuis zijn op het moment van levering. Helaas ligt dit op dit moment buiten onze invloed, maar wij zullen het zeker aan hen doorgeven.
ESSENZA HOME

Mooie collectie