Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Hetty

Mooie producten en snelle levering !

Snelle levering en de artikelen kwamen overeen met de foto's

Irene Hagel-Freijer

Uitstekend

Ik heb tot op heden nog niets gehoord van Essenza home, Ik vind dit echt een slechte ervaring,
Ik wil mijn geld terug en niet meer de bestelling ontvangen

Hartelijk dank voor je review!
Wij hebben je met mails op de hoogte gehouden over het vermiste pakket.
Hartelijk dank voor je review!
Wij hebben je met mails op de hoogte gehouden over het vermiste pakket.
DHL heeft een onderzoek gestart en zij hebben nogmaals bevestigd dat het pakket bij jou thuis afgeleverd is. Om dit misverstand te verhelpen nemen we via mail nog even contact met je op.

Sanne Struick

Ik ben teleurgesteld over het product. Deze heb ik dan ook teruggestuurd. De reden is het grote verschil tussen het plaatje op de website en de werkelijkheid.

Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend om te horen.
Wij gaan zeker kijken of we hier iets aan kunnen doen.
Voor extra duidelijkheid staat er bij onze producten ook altijd een...
Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend om te horen.
Wij gaan zeker kijken of we hier iets aan kunnen doen.
Voor extra duidelijkheid staat er bij onze producten ook altijd een beschrijving, maar de foto's horen natuurlijk ook gewoon duidelijk te zijn.
Bedankt voor het aangeven!

Slechte levering het pakket ligt nog steeds op een voor mij acceptabele locatie.

. DHL zou aan de deur zijn geweest maar dat lijkt mij sterk geen kaartje ontvangen .
Kortom een...

Kortom een slechte ervaring
Het hoeslaken heb ik nog niet gezien

Hartelijk dank voor je review!
Je pakket ligt bij het servicepunt bij je in de buurt.
Hartelijk dank voor je review!
Je pakket ligt bij het servicepunt bij je in de buurt.
Wij sturen graag het pakket nog een keer naar je op, maar dit kan pas wanneer wij het pakket retour hebben ontvangen van het service punt en dit kan eventjes duren.

Jolanda

Prima service

Snelle service en levering!

Prima en luxueus materiaal