Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Prima, vlotte levering, prachtige kwaliteit badjas en als kers op de taart een mooie (gratis) Pip tas. Blij mee!

Dekbedovertrek besteld

Corrie Wegman Voetee

Mijn ervaring is heel goed. Super. Ik ben heel tevreden. Als je een vraag hebt krijg je heel snel antwoord. En de bezorging ging ook super snel. De kwaliteit is ook super mooi. Een dikke tien.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je enthousiaste review!
We zijn blij dat je zo tevreden bent met Essenza Home

Snel en eenvoudig, track & trace, alles ok

Ester Engelhard

Levering duurde wat lang en een van mijn producten lag toch niet meer op voorraad ondanks ik dat ik het product wel heb kunnen bestellen. Cs heeft dit foutje wel goed hersteld. proactief laten weten... Levering duurde wat lang en een van mijn producten lag toch niet meer op voorraad ondanks ik dat ik het product wel heb kunnen bestellen. Cs heeft dit foutje wel goed hersteld. proactief laten weten wat er speelde en gecompenseerd met kortingscode.

Marjolijn

Prima, heldere website. Alleen jammer dat levering via DHL gaat, altijd gezeur met DHL, komen niet op het tijdstip dat ze aangeven. Post NL werkt beter..

Vlotte levering, netjes verpakt in niet al te grote verpakking. Dus geen onnodige ruimte tijdens transport.

Twee Essenza dekbedovertrekken gekocht en allebei van een heel mooie kwaliteit!