Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

De levering duurde heel lang. De track en trace code werkte niet. De bestelde damespyjama kwam binnen in een veel te grote doos, die daardoor ook erg beschadigd was. Bij bezorging waren we niet... De levering duurde heel lang. De track en trace code werkte niet. De bestelde damespyjama kwam binnen in een veel te grote doos, die daardoor ook erg beschadigd was. Bij bezorging waren we niet thuis DHL was kennelijk niet bereid het pakje in de route van de volgende dag op te nemen. Nee, het moest opgehaald worden op hun kantoor. Dit kantoor lag ook nog eens buiten het dorp op een moeilijkbereikbare plek.

Prima kwaliteit, ik had op zondag besteld, en dinsdagochtend werd het geleverd.

Uitstekende klandizie!!

Paulina

Sommige maten waren nog voorradig op de website maar toch niet leverbaar....spijtig

N. L. G.

Twee badjassen besteld, om te passen voor mijn moeder in het ziekenhuis. Om daarna 1 te retourneren. Snel antwoord via de chat en zeer vriendelijk. De volgende dag al in huis en ondanks Sale, mocht... Twee badjassen besteld, om te passen voor mijn moeder in het ziekenhuis. Om daarna 1 te retourneren. Snel antwoord via de chat en zeer vriendelijk. De volgende dag al in huis en ondanks Sale, mocht degene die te klein was gewoon retour. Topservice!

Zeer positief

Prima, bestelling en levering gingen heel vlot, zoals beloofd

JH B

Het merk dat ik heb bevalt mij prima

Daphne Box

Van de spullen die zijn geleverd ging het goed maar mis nog wel een dekbed en die heb ik wel betaald

Éérste aankoop,super tevreden!!!