Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

1e x matig: alle bestelde spullen waren niet op voorraad, maar dat werd snel gemaild en binnen korte tijd was het betaalde geld geretourneerd.

2e x perfect. Hele mooie spullen, snel...

2e x perfect. Hele mooie spullen, snel geleverd.

Een zeer tevreden klant! Mijn vloerkleed is in werkelijkheid nog mooier. En wat een super snelle levering, werd netjes op de hoogte gehouden.

Rina

Essenza Home is mij uitstekend bevallen. De producten die ik heb besteld zijn van uitstekende kwaliteit. Het design is prachtig en uniek. De reactie van Essenza Home op een bestelprobleempje was... Essenza Home is mij uitstekend bevallen. De producten die ik heb besteld zijn van uitstekende kwaliteit. Het design is prachtig en uniek. De reactie van Essenza Home op een bestelprobleempje was zeer klantgericht en men dacht heel goed met mij mee. Ik ga zeker vaker op deze site kijken als ik iets nodig heb.

Vlotte levering, prijs gunstig

Prima: goede kwaliteit van de artikelen (nachtkleding), de juiste maatvoering, snelle levering, bestelling met zorg verpakt!

Uitstekend, prima website.

Goede service, snelle levering, prachtige dekbedhoes. Zeer tevreden.

Sharon

Uitstekende ervaring met Essenza Home

Kat

Alles gevonden en met korting ook nog! Snelle levering.