Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Tevreden klant

Soepele en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Er was een artikel niet leverbaar. Hier is snel over gecommuniceerd en het geld is meteen teruggestort.

Esther damen

Prima. Ik vond het alleen lang duren voor ik de emailbevestiging kreeg.

Snelle levering. Goede kwaliteit netjes verpakt.

Dekbedovertrek besteld , mooie kwaliteit en met een korting, goede prijs dus voor deze kwalitatieve overtrek, zeer tevreden !!!

Product geheel anders dan op de foto's qua kleur. wel snelle levering en prima verpakt alleen dus totaal niet wat ik ervan verwachtte.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Hartelijk dank voor je review!
We proberen met meerdere afbeeldingen en in de omschrijving altijd een zo duidelijk mogelijk beeld te vormen van het product. We vinden het uiteraardt jammer dat het bestelde product alsnog niet voldoet aan de verwachtingen.
Voor zendingen binnen Nederland mag je natuurlijk altijd de bestelling binnen 14 dagen gratis retour sturen.
We nemen deze review uiteraardt mee om te kijken hoe we een nog duidelijker beeld van onze producten kunnen weergeven op onze website.

Hanneke

Prima website
Levering mocht wat vlotter...

Hartelijk dank voor je review.
We zijn altijd aan het verbeteren en ook deze tip nemen we zeker mee.

Bestelling door bedrijf geannuleerde ivm niet meer op voorraad. Wel betaald op 10 augustus afgeschreven maar tot op heden het geld nog niet teruggestort. Dit vindt ik een kwalijke zaak, langer dan... Bestelling door bedrijf geannuleerde ivm niet meer op voorraad. Wel betaald op 10 augustus afgeschreven maar tot op heden het geld nog niet teruggestort. Dit vindt ik een kwalijke zaak, langer dan 14 dagen..Ik snap best dat er een verwerkingsperiode nodig is maar dit duurt te lang! En dus niet erg tevreden.

Hartelijk dank voor je review.
Onze excuses voor de late terugboeking. Normaal gesproken maken wij het bedrag gelijk over, maar deze terugbetaling is blijven hangen in ons systeem. Wij zullen hier in de toekomst zeker beter op controleren zodat er een snellere doorloop is.
Onze excuses voor het ongemak.

Housse de couette

Goede service, oplossend, klantgericht en servicegericht