Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Zeer positief

Alleen maar goede ervaringen!

C.Brouwer

Snel en goed geleverd

Prima, heb geen contact gehad met klantenservice, was niet nodig

Vlugge correcte service en levering

Lotte

Snelle levering, kwalitatieve goede producten enige nadeel vind ik de verzendkosten dat die pas vanaf €70 gratis zijn. Dit zou eerder vanaf €20 gratis moeten zijn. Ik bestel namelijk af en toe bij... Snelle levering, kwalitatieve goede producten enige nadeel vind ik de verzendkosten dat die pas vanaf €70 gratis zijn. Dit zou eerder vanaf €20 gratis moeten zijn. Ik bestel namelijk af en toe bij jullie producten en vind dit het enige nadeel.

Solange De Cleir

Niettegenstaande ik een foutief huisnummer had opgegeven kan ik niets anders zeggen dat ESSENZA dat op een snelle en perfecte manier heeft opgelost. Proficiat

De levering door DHL parcell was zeer slecht. Pakket is gewoon bij de voordeur neer gezet omdat wij niet thuis waren. Echter waren wij 1 nachtje weg, dus pakket heeft dag en nacht bij de voordeur... De levering door DHL parcell was zeer slecht. Pakket is gewoon bij de voordeur neer gezet omdat wij niet thuis waren. Echter waren wij 1 nachtje weg, dus pakket heeft dag en nacht bij de voordeur gestaan. Vanuit straat was dit heel goed te zien. Iemand had dit zo kunnen meenemen.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Wat vervelend dat de bezorger het pakket zo heeft achtergelaten. We zullen dit zeker met de vervoerder opnemen.

Susan Hoekstra

Ik had gemaild omdat de kortingscode niet werkte, deels door mijn fout maar kreeg binnen een dag reactie en het zou terug gestort worden. Top, ik denk dat jullie ook te maken hebben met collega’s op... Ik had gemaild omdat de kortingscode niet werkte, deels door mijn fout maar kreeg binnen een dag reactie en het zou terug gestort worden. Top, ik denk dat jullie ook te maken hebben met collega’s op vakantie dus chapeau vd snelheid