Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Tot 2 maal toe een verkeerd artikel Tunic ontvangen wat niet op de site te vinden is maar wel ipv mijn kleedje steeds aankomt.
Hopelijk derde keer goede keer!

Neemt wel veel...
Hopelijk derde keer goede keer!

Neemt wel veel tijd en energie in beslag....

Zeer goed, snelle levering en mooie producten

Marjolein

Mijn bestelde dekbedovertrek is snel geleverd. De kleuren zijn in het echt nog mooier dan op de foto

Dit was de eerste keer dat ik wat via EssenzaHome wat heb gekocht en dat is goed bevallen.

Snelle levering en goede kwaliteit!

MarWie68

Heel mooi dekbedovertrek voor weinig geld

Geleverd op de afgesproken dag. artikel was exact wat ik verwachtte

Leuke artikelen. Gezellige, maar beetje rommelige uitstraling. Niet altijd gemakkelijk artikel direct te vinden.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
We zullen deze informatie meenemen en kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Beddengoed besteld. Heel anders van kleur en stof kwaliteit dan op de foto. Helaas.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review.
We vinden het heel erg vervelend dat het product niet is zoals verwacht. Zou je contact met ons willen opnemen (webstore@essenzahome.nl) om verder uit te leggen wat er zo anders aan was dan verwacht en hoe we dit voor jou kunnen oplossen.
Bij voorbaat dank!

Sonja Van Elswijk

Het dekbed is mooi en zeker goede kwaliteit. Alleen is er in een dekbed een gaatje. Klantenservice gebeld. De mededeling dat er een gaatje in de hoes zit. Kreeg de opdracht een foto te maken en deze... Het dekbed is mooi en zeker goede kwaliteit. Alleen is er in een dekbed een gaatje. Klantenservice gebeld. De mededeling dat er een gaatje in de hoes zit. Kreeg de opdracht een foto te maken en deze naar de betreffende medewerker te sturen welke deze direct op zou pakken. Helaas niet terug gereageerd. Zelf maar weer gebeld en kreeg te horen dat ik wel een mailtje zou krijgen als reactie. Zelf kon ik ook wel bedenken dat ik dit zonder de klantenservice af had gekund! Klanten retour formulier invullen en retour sturen. Zodat ik een ander exemplaar zou krijgen dat had ook meteen verteld kunnen worden. Terleurgesteld is het juiste woord, nu maar hopen dat het goed komt.