Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Artikelen nog maar kort in huis maar voor zover, prima!

Goed en snelle levering

Mijn ervaring met essenza verliep via ING rentepuntenwinkel dmv inwisselen rentepunten voor waardecheque.
de bestelling van dekbedhoezen ging eerst fout met de code maar na telefonisch contact is het prima geregeld!

Rita

Erg mooie dekbedovertrek
snelle levering
ik ben zeer tevreden

woonfanaat

Ik had heel gericht een vloerkleed op jullie site opgezocht en zag later pas dat je €7,50 korting zou krijgen na inschrijving voor de nieuwsbrief. Dat is alnog keurig verwerkt nadat ik belde. Heel... Ik had heel gericht een vloerkleed op jullie site opgezocht en zag later pas dat je €7,50 korting zou krijgen na inschrijving voor de nieuwsbrief. Dat is alnog keurig verwerkt nadat ik belde. Heel blij met het kleed en jullie service!

De Bruin

Het dekbedovertrek voldoet aan naar de verwachting. Netjes geleverd en verpakt.

Uitstekende producten en goede service

Top eigenlijk. Alles liep volgens plan :)

Zeer snelle levering. Erg blij mee

Prima, duidelijke beschrijving van de producten. Kwaliteit van het dekbedovertrek was echter minder dan verwacht: kreukt behoorlijk ( katoen satijn).
Levering via dhl was op zich netjes, maar...
Levering via dhl was op zich netjes, maar track&trace werkte niet. Dus pakket werd op onverwacht moment bezorgd.