Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Claire

Ik ben erg tevreden met de zeer strakke hoeslakens die veel ligcomfort geven.
Ik ben erg tevreden met de zeer strakke hoeslakens die veel ligcomfort geven.
De levering was niet zo snel als beloofd, en bij de meest ver weg wonende 'buren' afgegeven. Dat vond ik niet prettig.

P. Moltmaker

Bestelling is al een week onderweg en je moet maar afwachten, nu blijkt het bij DHL fout te zijn gegaan, maar je koopt het bij Essenza, dus dan verwacht je van de verkoper een berichtje dat het... Bestelling is al een week onderweg en je moet maar afwachten, nu blijkt het bij DHL fout te zijn gegaan, maar je koopt het bij Essenza, dus dan verwacht je van de verkoper een berichtje dat het vertraagd is.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor uw review!
Hartelijk dank voor uw review!
Wij doen ons uiterste best om altijd optijd te leveren en tijdig te informeren als een zending vertraagd is. Wij nemen uw review zeker mee om dit proces te verbeteren.

Wilma

Goede ervaring! Klantenservice aardig en behulpzaam!

Ik vind de kimono mooi tav lengte en kwaliteit van de stof. Wat ik minder vind is dat er aan de binnen kant van de Kimono geen "linten" zijn bevestigd zo de Kimono beter sluit en gesloten blijft. Nu... Ik vind de kimono mooi tav lengte en kwaliteit van de stof. Wat ik minder vind is dat er aan de binnen kant van de Kimono geen "linten" zijn bevestigd zo de Kimono beter sluit en gesloten blijft. Nu glijdt de Kimono open.

Ik kreeg niet direct na ontvangst een ontvangstbevestiging per e-mail. Hierdoor wist ik niet zeker of mijn order goed was doorgekomen maar daarnaast ook geen idee wanneer geleverd.

Daarnaast gaat er continu iets mis in de checkout met mijn huisnummer toevoeging. Kunnen jullie dit fixen? Ik denk ook goed voor je conversie ;-).

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Hartelijk dank voor je review!
Normaliter wordt er automatisch een orderbevestiging verstuurd naar het opgeven e-mailadres. Het kan soms ook voorkomen dat deze in de ongewenste e-mail terecht komt.
We zullen je opmerking over de toevoeging van het huisnummer zeker meenemen en hier een oplossing voor zoeken.
Nogmaals hartelijk dank voor je review!

Goed, duidelijke en overzichtelijke site met mooie producten.

Pijf

Prima hoeslakens, snel en goed verpakt geleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

M.H. de Kat

Duurzame producten, mooie veelzijdige printen en een vernieuwende lijn wordt steeds ingezet.