Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Goed, maar retour procedure erg ingewikkeld. Verder lastig dat als je een selectie hebt gemaakt (zoals 2 persoons) en je klikt op een product de selectie terugspringt naar de basis (1 persoons).

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor uw review!
Hartelijk dank voor uw review!
Wij willen onze sevice altijd verbeteren en nemen deze review zeker mee. Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om ons een e-mail (webstore@essenzahome.nl) te sturen met wat u zo ingewikkeld vind aan onze retour procedure? Dan gaan wij ermee aan de slag.

Duidelijke website Bij het invoeren van kortingscode bij betaling ging er iets mis, bij een tweede keer pakt ie de code niet.
Na telefonisch contact goed opgelost. Dit heb ik eerder gehad, en...
Na telefonisch contact goed opgelost. Dit heb ik eerder gehad, en wed eveneens goed opgelost.
Geleverde produkten zijn mooi verpakt en naar mijn ervaring van zeer goede kwaliteit.

Gerrie

Ik vond het bestellen prima gaan, alleen zou het bij bijvoorbeeld een PIP dbo handig zijn als er aangegeven werd welk hoeslaken erbij hoort, want dat is best lastig te bepalen.

Nijntje

Mooie producten
Fijne webshop

Duidelijke website. Mooi materiaal.

Gera Damme

Mooie webshop, overzichtelijk. Mooie kwaliteitsprodukten

Gerda Sparreboom

Voor het eerst bij Essenza home iets besteld, was een goeie een snelle levering.