Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Prima ervaring met Ezzenza Home

Van 1 artikel was de kleur oranje ipv geel zoals op de foto en in de beschrijving stond. Verder heel tevreden van mijn bestelling en van de zending.

Badjas met krappe omslag. Wil je ruilen voor een grotere maat is de korting weg. Wil je deel van bestelling houden, kom je onder een bedrag en moet je verzendkosten betalen... al met al ben je... Badjas met krappe omslag. Wil je ruilen voor een grotere maat is de korting weg. Wil je deel van bestelling houden, kom je onder een bedrag en moet je verzendkosten betalen... al met al ben je ineens 40 euro extra kwijt!!!

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Deze actie met badstof was inderdaad 1 dag geldig. Onze systemen zijn geautomatisserd en hierdoor zal de korting na deze dag niet meer zichtbaar zijn. Als je deze badjas wilt ruilen voor een wat ruimere badjas tegen dezelfde prijs raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (webstore@essenzahome.nl). Zij zullen dit dan voor je in orde maken.

Robin Mensink

Mooie producten. Ik gaf er 2 cadeau. Het duurde best even voor ik ze in huis had. DHL bezorgde ze. Die maakten helaas -en als zo vaak kan ik uit ervaring vertellen- fout op fout. De kwaliteit van de... Mooie producten. Ik gaf er 2 cadeau. Het duurde best even voor ik ze in huis had. DHL bezorgde ze. Die maakten helaas -en als zo vaak kan ik uit ervaring vertellen- fout op fout. De kwaliteit van de producten kan ik nog niet beoordelen, maar ze zien er in ieder geval prachtig uit. Ik de onderstaande vragen MOET ik iets over de kwaliteit zeggen, hoewel dat dus nog niet kan. Vandaar een lage score daar. Eén van de 2 gaat de ontvanger ruilen.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Fijn dat je de producten mooi vind. En dat je op langere termijn ook tevreden zult zijn met de kwaliteit.
We vinden het zeer jammer dat wij onze beste doen om...
Hartelijk dank voor je review!
We vinden het zeer jammer dat wij onze beste doen om ervoor te zorgen dat je pakket zo snel mogelijk klaar staat voor levering maar onze vevoerder zich helaas niet aan de afspraken heeft gehouden. Wij zullen dit uiteraardt met de vervoerder oppakken!

Sandra

Snelle levering , besteld via de website

Prima. Snelle levering, uitstekende service.