Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Goed. Zeer snelle levering. Print is wel iets anders dan het plaatje op de website. Maar is prima hoor. Ik had alleen nog graag een 3e optie gehad met bezorgen: ophalen bij dichtstbijzijnde... Goed. Zeer snelle levering. Print is wel iets anders dan het plaatje op de website. Maar is prima hoor. Ik had alleen nog graag een 3e optie gehad met bezorgen: ophalen bij dichtstbijzijnde afhaalpunt. Nu kon ik alleen kiezen uit bezorgen thuis of ophalen in een shop (niet bij mij in de buurt, en ik ben niet altijde thuis).

Winny

Uitstekend en klantvriendelijk!

Joke Mons

Uitstekend

Excellente !!

Prima bezorging. Vraag naar hoeslakens onvoldoende beantwoord.

Terwijl ik thuis was heeft DHL tot 2 maal toe een briefje in de bus gedaan met de melding dat we er niet waren. (wij hebben kantoor aan huis en zijn altijd thuis!) Ik heb het uiteindelijk zelf bij... Terwijl ik thuis was heeft DHL tot 2 maal toe een briefje in de bus gedaan met de melding dat we er niet waren. (wij hebben kantoor aan huis en zijn altijd thuis!) Ik heb het uiteindelijk zelf bij een punt op moeten halen. Daar heb ik wel 7,50 voor betaald! Hoogst irritant.
Dit heeft niets met uw website te maken of met Essenza zelf, maar is nog steeds erg vervelend

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
We vinden het jammer om te lezen dat de bezorging niet naar wens is gegaan. We zullen dit uiteraardt opnemen met de vervoerder.

Snelle levering, goed verpakt èn ook nog een cadeau ( shopper van Pip studio).

Geen klachten. Alles prima geregeld.