Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Snelle levering, ruim assortimen

Jeroen

Zeer prettige klantenservice: snel en effectief geholpen met een probleem. Order geplaatst en keurig geleverd: op tijd en in goede staat. Niets op aan te merken.

S Burcksen

Supergoed!

Milou

De kwaliteit is echt super! Ik ben een dekbedovertrek in de sale gescoord anders veel te duur voor een student. Ik kan ze echt alleen betalen wanneer ze in de sale zijn. Ik zou blij zijn met iets... De kwaliteit is echt super! Ik ben een dekbedovertrek in de sale gescoord anders veel te duur voor een student. Ik kan ze echt alleen betalen wanneer ze in de sale zijn. Ik zou blij zijn met iets goedkopere varianten. Nog even een kritische noot, op het overtrek dat ik besteld heb staan kleine streepjes over het gehele overtrek dit zag ik niet op de foto en vond ik eerlijk gezegt jammer. Snelle levering en super kwaliteit verder!

Heel erg tevreden en zal dit ook delen met anderen

Betty

Fijne service. Zeer vriendelijke medewerkster gehad. Probleem wat zich voordeed tijdens bestellen heel snel opgelost.
Complimenten.

Een snelle levering

De ervaring op zich is goed. De artikelen die ik besteld heb zijn vaak scheef en bij een onderhoes liet de naad vrij snel los.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk bedankt voor uw review!
Hartelijk bedankt voor uw review!
Wij staan voor de kwaliteit van onze artikelen. Zou u ons een foto kunnen sturen van de naad die snel los is gekomen? Wij willen dit samen met u oplossen.
Bij voorbaat dank!