Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

van Spaendonck

Twee artikelen wel betaald ,maar nog steeds niet ontvangen. Is volgens Essenza al op 4 april verzonden. Het is nu de 12de.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor uw review!
Hartelijk dank voor uw review!
Zodra dit bericht hebben ontvangen hebben wij gelijk actie ondernomen en het pakket nogmaals verstuurd. Het blijkt dat onze vervoerder uw pakket retour heeft gestuurd naar ons. U heeft uw order inmiddels ontvangen en wij hopen dat alles naar wens is.
Wij adviseren altijd contact met ons op te nemen mocht de levering langer duren dan verwacht. Zo kunnen wij snel actie ondernemen.

Vlotte levering. Mooi badgoed van het merk Pip Studio.

Prima. Goede kwaliteit dekbedovertrek. Ga zeker vaker bestellen.

Prima goede kwaliteit van de handdoeken op tijd geleverd prima.

In 1 woord PERFECT

Goede kwaliteit

Ik ben vooral geïnteresseerd in de dekbedovertrekken die ESSENZA verkoopt. Deze vind ik heel gaaf. Het enige waar ik nu twee keer tegenaan gelopen ben, is dat ik op zoek was naar dekbedovertrekken... Ik ben vooral geïnteresseerd in de dekbedovertrekken die ESSENZA verkoopt. Deze vind ik heel gaaf. Het enige waar ik nu twee keer tegenaan gelopen ben, is dat ik op zoek was naar dekbedovertrekken in een bepaalde kleur groen. In de webshop heb ik enkele overtrekken gevonden die zouden kunnen passen, maar tot nog toe is de kleur telkens zo anders dan het plaatje in de webshop.

Paula

Heel snel geleverd, alles zoals ik wenste ?

Doris Reynaert

Vlugge levering