Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

4 hoeslakens besteld.

Prima levering.

Mooie site. snel gevonden wat ik zocht en tevreden over de wijze van leveren en het product.

Els Wilschut

Beste mensen,
Ik heb al jaren katoensatijnen dekbedsets van essenza in fysieke winkels gekocht, altijd zeer tevreden mbt kwaliteit.

Heb nu 7 dekbedsets van essenza katoensatijn...
Beste mensen,

Heb nu 7 dekbedsets van essenza katoensatijn cadiz tegelijk gekocht en vind ze :
-ze zijn veel lichter qua gewicht, hetgeen goedkoper aanvoelt
-minder mooi afgewerkt, glanzende koordjes ontbreken
-sierstrookje van 1 a2 cm ad kussens ontbreken
-het grote essenza merklabel is vervangen door een minilabeltje met een rondje

Ook de print, hoewel best mooi, komt in het echt minder chique over dan op de foto's vd webshop.

De aankoop valt me eigenlijk tegen.
Voor een deel doordat ik de sets niet 'life' gezien had voor de aankoop. Voor een ander deel doordat ik de indruk heb dat ze van mindere kwaliteit zijn dan ik gewend ben.

Ik gebruik ze voor onze b&b in Frankrijk, waar wij wonen.

Tenslotte lukte het me niet de kortingscode van 7,50 in te voeren. Dat vond ik jammer, gezien de best flinke aankoop.

Ik doe het nooit maar ik was al van plan een mail te sturen met mijn bevindingen.

Mvrgr
Els Wilschut

Reactie ESSENZA HOME:

Beste mevrouw Wilschut,
Beste mevrouw Wilschut,
We vinden het heel jammer dat de dekbedovertrekken niet geheel naar wens zijn. Wij werken met leveranciers over de hele wereld dus het kan inderdaad zo zijn dat het ene overtrek iets anders aanvoelt als het andere. Uiteraardt garanderen wij wel dezelfde kwaliteit.
De afwerkingen (koordjes en sierstrookje) waar u het over heeft komen niet voor bij de overtrekken Cadiz. Deze zitten namelijk in een andere prijsklasse. De dekbedovertrekken met deze extra afwerkingen zijn namelijk iets duurder i.v.m. deze extra afwerkingen.
Ik zal contact met u opnemen over de kortingscode om te kijken waarom deze niet werkte.
Essenza Home

Fijn dat er extra kussenslopen te koop waren in het decor van de dekbedovertrekken (ze slijten vaak sneller). Nog nooit eerder aangeboden gezien. Nette levering in stevige doos. Jammer dat de... Fijn dat er extra kussenslopen te koop waren in het decor van de dekbedovertrekken (ze slijten vaak sneller). Nog nooit eerder aangeboden gezien. Nette levering in stevige doos. Jammer dat de tracking-info heel laat kwam waardoor het onduidelijk was wanneer er geleverd zou worden. Uiteindelijk is die code wel gekomen (avond voor de leverdag) en werd er binnen de afgesproken periode geleverd. Contact met klantenservice verliep goed. Probleem netjes en in vertrouwen opgelost.

Fenna

Snelle levering waarbij track en trace werd gebruikt.

G derksen

Voor het eerst essenza online besteld! Is goed bevallen. De kwaliteit kennen we al jaren...uitstekend!

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Prima service, hele snelle levering!