Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

De doos waarin de bestelling geleverd werd was helemaal kapot. De artikelen zelf waren in orde.

Goede service....duidelijke website....duidelijk wanneer ik het artikel kan verwachten...wel heel vervelend dat de post 3x langs komt voordat ik het artikel eindelijk heb.

Ik heb 3 artikelen besteld. Bij 1 artikel was de zoom niet goed afgewerkt. Artikel teruggestuurd. De andere 2 zijn helemaal naar wens.

Hartelijk dank voor uw review!
Het geretourneerde item is inmiddels bij ons binnen gekomen en wij zullen hiermee verder aan de slag gaan.
We wensen u heel veel plezier met de andere 2...
Hartelijk dank voor uw review!
We wensen u heel veel plezier met de andere 2 artikelen die helemaal naar wens zijn!

Simone Dirven

We slapen al meer dan tien jaar onder essenza en nu pas is een van de dekbedovertrekken 'versleten'.

Mooie producten en snelle levering!

Griet

Snelle levering, ook naar België! Prima kwaliteit!

NELLY DIJST

Het was een geweldige ervaring.Staf heel vriendelijk en behulpzaam. Artikelen met een zwaar gewicht, waren netjes verpakt
In een dikke kartonnen doos. Heel goed.
De hoeslakens passen...
In een dikke kartonnen doos. Heel goed.
De hoeslakens passen goed. Alleen hebben we nog niet onder het dekbedovertrek geslapen, maar zeker weten dat dat goed is.Wij wonen in het midden van Engeland, en zijn heel blij dat we in Nederland konden bestellen.
Ik heb nog steeds een rekening in nederland en zou graag met ideal willen betalen, maar dat werd niet aangeboden.
Niet dat het een probleem was. Ook heb ik een ochtendjas gezien , die ik denk ik zal kopen.

Het is heel vervelend dat er geen bevestigs mail komt als je artikelen hebt besteld. Zo weet je nooit of alles goed is gegaan. Ook is het niet mogelijk om een datum te plannen voor aflevering. Heel... Het is heel vervelend dat er geen bevestigs mail komt als je artikelen hebt besteld. Zo weet je nooit of alles goed is gegaan. Ook is het niet mogelijk om een datum te plannen voor aflevering. Heel vervelend en ook onnodig om de Bezorgers zo vaak het pakket te moeten laten aanbieden.

Hartelijk dank voor uw review!
Wij versturen altijd een orderbevestiging via e-mail na bestelling. Ook wordt het track and trace nummer ge-e-mailed zodra onze vervoerder uw pakketje heeft binnengeboekt. Na de eerste bezorgpoging vind u een kaartje in uw brievenbus waarop u kunt aangeven wanneer en waar u het pakket alsnog geleverd wilt hebben.
Wilt u contact met ons opnemen zodat wij kunnen uitzoeken waarom u geen bevestigings e-mail heeft ontvangen?

Mooie pyama. Top ontbreekt elastiek in mouwen.

Hartelijk dank voor uw review!
Zou u contact met ons willen opnemen over deze pyama top? Niet elk model heeft elastiek in de mouwen.
Bij voorbaat dank!