Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Levering door DHL is zeer slecht!!!

Voorstel: via Post NL is levering binnen 2 dagen!!!!!

Aangenaam soepel met snelle levering.

Heerlijk zacht overtrek, vlotte levering.

Prima en snel geregeld

Reactie ESSENZA HOME:

Fijn dat u tevreden bent!

Judith

Op de website stond een levering binnen 24 uur, na bestelling kreeg ik het bericht dat ze probeerden binnen 48 uur te bezorgen.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Judith,
We vinden het jammer dat u niet tevreden met de leveringstermijn.
Op de website staat de volgende informatie:
ESSENZA HOME streeft ernaar om een bestelling binnen 24 uur...
Beste Judith,
We vinden het jammer dat u niet tevreden met de leveringstermijn.
Op de website staat de volgende informatie:
ESSENZA HOME streeft ernaar om een bestelling binnen 24 uur bij de vervoerder aan te bieden.
Bestellingen geplaatst op vrijdag (na 12.00 uur), zaterdag en zondag worden de eerstvolgende werkdag bij de vervoerder aangeboden.
Dit houdt in dat wij de bestelling het binnen 24 uur aan de vervoerder meegeven. De vervoerder zal uw pakket zo spoedig mogelijk bezorgen. Hierdoor heeft u het bericht gekregen dat het dan 48 uur duurt voor uiteindelijke bezorging.
We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling.
Team Essenza Home

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van de Essenza artikelen. De dekbedovertrekken zijn gewoonweg fantastisch.

Sunshine

De site ziet er goed uit. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Helaas niet de goede maten dus retour gestuurd. Ik wacht nog op afhandeling retourzending.

Gabriele

Twee bestellingen achter elkaar gedaan. Beide vlot geleverd (2 dagen). Klantenservice goed bereikbaar ook via Whatsapp. Had per ongeluk verkeerde hoeveelheden besteld. Werd meteen aangepast een een... Twee bestellingen achter elkaar gedaan. Beide vlot geleverd (2 dagen). Klantenservice goed bereikbaar ook via Whatsapp. Had per ongeluk verkeerde hoeveelheden besteld. Werd meteen aangepast een een dag later was het geld weer bijgeschreven.

Duidelijke website, breed assortiment