Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Erg jammer dat ondanks telefonische navraag kadootje toch 2 dagen na de verjaardag van mijn dochter geleverd is.
Week later werd er onverwacht een doosje gebracht van Essenza met een leuke...
Week later werd er onverwacht een doosje gebracht van Essenza met een leuke verrassing. Hierin zat een leuke gebloemde shopper. Erg attent.

Levering na 3 dagen, prima kwaliteit.

De bestelling ging heel goed , het bezorgen prima kwaliteit super

Snelle levering. Product voldoet aan verwachting.

Lijnders

Prima afhandeling, prima product.

Jetje

Prachtige dekbedovertrek van goede kwaliteit en instopstrook

Christa

Uit de Essenza activewearcollectie tops en leggings besteld, het was zoeken naar de goede maat waardoor ik meerdere malen artikelen moest bestellen en retourneren. Uiteindelijk is het gelukt. Fijne... Uit de Essenza activewearcollectie tops en leggings besteld, het was zoeken naar de goede maat waardoor ik meerdere malen artikelen moest bestellen en retourneren. Uiteindelijk is het gelukt. Fijne klantenservice, wel jammer dat ik niet kon ruilen, maar steeds opnieuw moest bestellen en betalen om een andere maat toegestuurd te krijgen. De mogelijkheid om te ruilen is voor mij belangrijk als klant. Een verbeterpunt voor jullie bedrijf.

Zeer slechte kwaliteit badjas/kimono voor die prijs. overal hangen er losse en vaste draadjes aan.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste,
Beste,
Wat jammer dat u niet tevreden bent, u mag het artikel retourneren aan ons, u kunt dan kiezen voor een nieuwe exemplaar of uw geld terug. Wij horen het graag als u het retourlabel en het retourformulier niet meer heeft, dan zullen wij die nog toemailen.
Met vriendelijke groet, Martine
Essenzahome