Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Simpel en makkelijk geregeld

Duidelijke website, vlotte levering, goede kwaliteit product.

Heel goed. Niks op aan te merken

Goed,alleen het uitleveren duurde langer dan ik had verwacht.

Goed en correct

Eerste keer iets besteld bij Essenza Home. Is goed bevallen. Ik zou zeker opnieuw iets bestellen.

Mooie artikelen en snelle verzending. Enige jammere dat je niet meteen de keuze hebt om het artikel bij een dhl punt op te halen wanneer je weinig thuis bent.

Essenza heeft de bestelling heel vlot verstuurd woensdag besteld en zou zaterdag ontvangen. Helaas werkt dhl niet echt mee. Track code ontvangen ze zouden zaterdag bezorgen, tussen 14.00-18.00 uur.... Essenza heeft de bestelling heel vlot verstuurd woensdag besteld en zou zaterdag ontvangen. Helaas werkt dhl niet echt mee. Track code ontvangen ze zouden zaterdag bezorgen, tussen 14.00-18.00 uur. Hele middag thuis gebleven om 5 min voor 18.00 uur mail bezorging heeft vertraging. Komt nu 1 a 2 dagen later. Volgende mail het zou nu dinsdag middag tussen 14.00-18.00 uur komen maar helaas weer niet. Geen briefje in de bus geen mail dus weer een middag voor doedel zitten wachten. Toe zouden ze woensdag komen en ja eindelijk heb ik het pakje ontvangen. Wat een gaos bij de bezorging.

Levering ging mis, maar is door Essenza zeer snel opgepakt, kreeg het twee dagen later alsnog binnen.

Bestelling is goed verlopen. Alleen is er een behoorlijk groot verschil tussen de afbeeldingen en het geleverde product. Om online te bestellen heb je meer waarheidsgetrouwe afbeelding nodig..