Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Betty

Je krijgt wat wordt beloofd. Snelle levering, mooie producten en goede klantenservice.

mic

Als ik bij jullie bestel dan krijg ik iedere keer wel te horen dat het niet meer geleverd kan worden! Wanneer ik van tevoren dit had geweten dan had ik iets anders kunnen bestellen. Nu moet ik... Als ik bij jullie bestel dan krijg ik iedere keer wel te horen dat het niet meer geleverd kan worden! Wanneer ik van tevoren dit had geweten dan had ik iets anders kunnen bestellen. Nu moet ik iedere keer verzendkosten betalen als ik een kleiner bestelling bij jullie dan wil doen. Deze laatste bestelling kreeg ik via de mail te horen dat er artikelen niet in voorraad waren. Bij de eerste mail kan ik het me wel voorstellen, maar ben toch teleurgesteld. Bij de tweede mail voelde ik alleen teleurstelling en bij de 3de mail was ik toch echt niet meer vrolijk. Ik vind het prettig dat er een mail gestuurd word om mij op de hoogte te brengen. Maar om van 1 bestelling iedere keer een mail per product te sturen vind ik toch wel vervelend om keer op keer teleurgesteld te worden. Producten zijn top.

Geen opmerkingen
levertijd : snel
verpakking : perfekt

Goede kwaliteit. Het was voor mij de eerste kennismaking met Essenza Home en waar ik me aan geërgerd heb was de web- site. Ik ben tijden bezig geweest voor de bestelling de deur uit was. Missiën zou... Goede kwaliteit. Het was voor mij de eerste kennismaking met Essenza Home en waar ik me aan geërgerd heb was de web- site. Ik ben tijden bezig geweest voor de bestelling de deur uit was. Missiën zou dat wat verbeterd kunnen worden. En maar weer mijn email adres invullen en het wachtwoord....

Duidelijke website. Direct na de bestelling een bevestiging van mijn bestelling ontvangen en daarna snelle levering. Zeer tevreden!

Sandra

Prima service en snelle levering

Goede website, duidelijke bestelprocedure, snelle levering, goede verpakking, tevreden met besteld artikel/.

L. Kluver

Vanaf Essenza home ging alles prima, maar dhl, het bedrijf dat jullie inhuren voor de verzending is minder betrouwbaar. Zit je zes uur thuis te wachten tot ze komen, komen ze nóg een uur later en... Vanaf Essenza home ging alles prima, maar dhl, het bedrijf dat jullie inhuren voor de verzending is minder betrouwbaar. Zit je zes uur thuis te wachten tot ze komen, komen ze nóg een uur later en nee het stormde niet die dag.

Heel goed. alles prima.